torsdag 23 juni 2011

Emmas Butik



- Vilken dröm ligger bakom Emmas Butik?
Jag har ett stort intresse för inredning, särskilt gamla saker och i gammal stil. Jag hade funderat och drömt om en egen butik i flera år när vi äntligen satte igång att renovera ladan på gården. Det blev jättemysigt och jag öppnade i augusti 2010. Jag ville erbjuda både gammalt och nytt, loppis och hantverk men även honung från min granngård.


- Vilken upplevelse vill du ge den som besöker er?
Jag hoppas att kunderna känner att de kommer in i en mysig, hemtrevlig miljö. Att de kan få inspiration, nya tips och idéer. Jag bjuder alltid på fika så man kan gå runt och mysa med en kopp kaffe och kaka.
- Hur skulle du vilja att de som kommer till butiken minns besöket hos er?
Jag hoppas att mina kunder ska komma ihåg min butik som en mysig plats på landet med lugn och ro, och att de kan hitta något de gillar.

 









Emma Harrysson
Askers Lundby 320
715 94 Asker

070-2034399




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade