onsdag 22 juni 2011

Hos Madeleine




Välkomna till oss för att uppleva en behandling eller handla i rofylld miljö.

Mitt namn är Madeleine Wiksten. Jag driver en hudvårdsalong där jag utför som ansiktsbehandlingar, massage, behandligar med hotstone, chokladmassage, pedikyr mm. Jag är utbildad hudterapeut på Elisabethskolan i Örebro. Hos mig kan du koppla av och få behandlingar i en lugn och rofylld miljö. Jag erbjuder även kvällstider.

Mitt intresse för inredning är mycket stort. Det delar jag även med min man som hjälper mig i butiken. Vi har öppet vår, sommar och höst. Hos oss finner du inredning och kläder i fransk lantlig stil, men även några modernare saker. Det ska finnas något för alla.

Nytt för i år är att vi öppnat en loppis avdelning med diverse samt en del gamla möbler.
 



- Vilken dröm ligger bakom Hos Madeleine?
När jag öppnade Hos Madeleine Hudvård & Inredning 2009 drömde jag om att få jobba hemma. Att kunna erbjuda behandlingstider även utöver ordinarie öppet tider till skillnad mot vad jag kunnat om jag hade jobbat inne i stan.

- Vilken upplevelse vill du ge den som besöker er?
Jag vill att den som går från sin behandling inte ska komma ut på en trafikerad gata utan i en harmonisk miljö.
Likadant är det med inredningsbutiken. Jag har velat skapa en mysig miljö där man som besökare trivs med att handla och får uppleva något speciellt.


- Hur skulle du vilja att de som kommer till butiken minns besöket hos er?
Jag vill att mina kunder ska finna något speciellt i butiken som ger minnen att leva på länge.








Madeleine & Magnus Wiksten
Mellösa Täby 308
715 92 Stora Mellösa

019-44 60 26
072-2044602

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade